"ok"

Publicerat: 2009-12-08 Kl: 19:36:36 | I kategori:


Jag förstår mig inte på barn och jag förstår mig ännu mindre på vuxna människor som beter sig barn. Vissa växer minsann aldrig upp, haha! Och människa fortsätter att läsa min blogg trots allting, aningens komiskt. haha!

Just precis nu känns det som om jag håller på att bli sjuk. Och det har jag ingen lust att bli. Jag tröstar mig själv med lite godis som jag och Natta vann på julshowen i helgen. Tänk så gott det kan vara med godis! För övrigt har jag varit hemma hela dagen, studiedag. Har pluggat en del och lyckats fått in lite flera arbeten. Sen har jag konstaterat att mitt upplägg att plugga till prov är helt fel, haha!

Nu på eftermiddagen har jag varit i stallet och så har jag jobbat. Nu sitter jag här och gör ingenting speciellt. Ska upp och kvällsfodra lite senare :)

Jag börjar få lite panik över nyår, vad händer på nyår?

/ S a n d r a

Kommentarer
Postat av: julia

Haha nej, inte långt kvar dit.skönt ska det bli :D

2009-12-08 @ 21:24:14
URL: http://juliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0