pain pain..

Publicerat: 2009-12-07 Kl: 18:18:33 | I kategori:


Jag har riktigt ont i musklerna, speciellt i armarna. Kan knappt röra dem utan att det gör djävulskt ont. Snacka om träningsvärk! Till och med mina tummar har träningsvärk, vad jag nu har gjort för fysiskt med dem..

Sovmorgon idag eftersom vi hade elevträning idag ute i Lervik. Vi skulle ju träna för Fredrik Böhling, men han var sjuk och valde att försöka vila rösten till clinicen ikväll istället. Så vi fick träna för Eva Åhlander istället. Prince skötte sig bra, med tanke på att vi inte har trimmat så himla mycket de senaste veckorna. Vi red lite skolor och skänkelvikningar. Hon tyckte att det var bra och att vi skulle fortsätta på samma spår. Från och med nu har hästarna vila ända fram till 25 december, hela 18 dagar. De kommer antagligen bli alldeles förvildade nu, men de kan behöva vila upp sig inför nästa år.


Gulligaste Prince!

Imorgon är jag ledig, studiedag. Så imorgon ska jag försöka utnyttja tiden och plugga lite. Tänkte börja med lite läxor redan nu :) Har inte så himla mycket kvar i skolan, så nu är det sista rycket innan det korta lovet.

Artikel om julshowen i UNT här, glöm inte att spana in bildspelet också!: http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=76-AV_ID=991359,00.html?from=puff

//SJacobsson

Kommentarer
Postat av: julia

låter bra det!hur går det med hästarna då? :)

2009-12-07 @ 20:53:42
URL: http://juliaborg.blogg.se/
Postat av: julia

ja just ja dom behöver ju de ibland oxå.:D ja jag tränar lite fotboll sen är det bara skola, skola och återigen skolan...

2009-12-08 @ 11:04:52
URL: http://juliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0