Problematic

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 20:04:55 | I kategori:


Idag har jag gått omkring som en gammal kärring. Har världens träningsvärk i låren och dessutom vara utomhus hela dagen och bli kall, gjorde ju inte direkt att det gjorde mindre ont. Har man inte ridit på en vecka och sen hoppar upp och hoppar två hästar får man visst träningsvärk i låren, haha!

Idag har jag varit ute i Kybacka hos Cissi hela dagen. Det har varit kallt med ändå mysigt med lite vinter där. Det var som en vanlig dag på Kybacka för övrigt. Och nu lär det dröja innan jag kommer dit nästa gång igen, tråkigt nog. Sen kommer Flisan tillbaka också, roligt! :D När jag kom hem åkte jag till stallet och tog hand om mina bushästar. Mockade och borstade.

Nu har jag nyss duschat och är världens mest uttråkade människa. Jag har roat mig med att lägga över bilderna från i lördags till datorn, haha! Sexiga bilder. Här följer ett smakprov!


The Victoria-pose!


Födelsedagsbarnet och Cissi!


haha


Karin!

Flera bilder än så vågar jag nog inte lägga upp utan att någon dödar mig, haha! :) Men kul hade vi! Nu ska jag äta en macka, döda ännu mera tid och innan jag somnar ska jag titta på Paradise Hotel!

/ Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0