secret night

Publicerat: 2009-12-04 Kl: 18:14:31 | I kategori:


Imorse var jag mera död än levande när jag vaknade. För övrigt höll jag på att dö idag. Mormor kan inte köra bil, hon tänkte köra ut rakt framför en buss idag. Ge mig körkort, så jag kan köra själv! Hur som, skola hela dagen och när vi slutade gick jag och Linda på stan. Vi har roat oss med sms-roulette och lite andra sms-"lekar" idag, och så roligt vi hade, haha!

När jag kom hem, stack jag direkt till stallet. Båda hästarna vilar idag, så var bara där och tog hand om dem. Och nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen nu. Ikväll ska jag hem till en hemlig och titta på film och Idol :) Finns på min käraste mobil ikväll.

/ SJacobsson (mp)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0