Sjuk & lilla julafton

Publicerat: 2009-12-23 Kl: 08:55:27 | I kategori:


Igår blev det inte riktigt som planerat. Det blev varken sola eller bara titta på hoppträningar. Det blev ändrade planer när jag kom till stallet som resluterade i att jag hoppade Caminzky (alias Shutterfly) på hoppträningen. Min gamla hopphäst! Han har inte hoppat ordentligt på ett år, när vi var igång och tävlade. Så ni kan ju gissa om han blev glad! Och gud så roligt det var att rida honom igen, saknar gamla gubben! :)

Nu skulle jag egentligen sticka till stallet snart och rida Marinettes hästar, men jag känner mig ännu sjukare idag, så det går inte riktigt. Förhoppningsvis känner jag mig bättre under dagen. Men jag har ändå lite att göra idag, sista julfixet liksom. Måste till stallet ändå senare såklart och ta hand om mina hästar. Båda två längtar till fredag och jag längtar nog allra mest! Då ska de sättas igång igen.

Ikväll blir det lilla julafton med julmat, julklappsöppning och uppesittarkväll. Eftersom jag är begåvad med två familjer, får jag fira jul två dagar i rad. Imorgon har jag dessutom stallet, så upp tidigt imorgon.

God Jul! / S
Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 11:48:18
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0