Snögubbe

Publicerat: 2009-12-28 Kl: 20:06:15 | I kategori:


Det var trevligt hos Nicole igår. Vi tittade på en dålig zombiefilm, åt godis, pratade skit och planerade nyår. Imorse körde hon upp mig tidigt, klockan 8 imorse! Bah, jag som var så trött. Jag somnade i varje fall om senare ändå, haha! Sen blev det stallet. Red ut på båda hästarna i snön idag igen. Och jäklar vad det snöade på oss. Så vi såg verkligen ut som snögubbar när vi kom tillbaka. Men kul var det! :)

Imorgon har jag en hel del ärenden att göra. Jag ska bland annat till frisören, och vi får väl se vad det blir av mitt hår då. Jag är sugen på att hitta på nått helt nytt! Sen ska jag även inhandla en del saker, ringa lite samtal och sen såklart hästarna.

Nu ska jag lägga mig och slöa i sängen framför tvn, jag ska ringa Jonathan också. Jag kommer nog sova gott i natt däremot, riktigt trött.

/ s a n d r a
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0