Sorrow

Publicerat: 2009-12-13 Kl: 17:58:33 | I kategori:


Kvällen igår var riktigt trevlig hos Johanna i Gävle. Taggad som aldrig förr var man! Haha! Så tack brudar för gårdagen och hoppas att ni hade förjävla kul på krogen utan mig ;) När de flesta andra drog till krogen vid 12 tog jag tåget hem, fick sällskap av Felix på tåget. När jag kom hem fick jag sällskap av tre grabbar som anmälde sig att frivilligt underhålla mig. Trevligt värre! :) Jag har ingen aning om när jag somnade igår heller, haha! Blev lite bilder igår, som kommer upp senare när jag orkar lägga upp den!

Och nu till den stora frågan, varför går helgerna så jävla fort? Nu är det redan söndag och en ny vecka väntar runt hörnet. Det som är bra är att det är sista veckan och sen är det lov! Så på fredag kan man andas ut och ladda om inför en ny termin. Ska bli så himla skönt med lov. Jul och nyår kommer däremot gå skitfort som vanligt. Nyår kommer bli bäst också! :D

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit i stallet och hoppat Marinettes hästar. Visade Loocello för en spekulant i samma veva. Båda hästarna kändes riktigt bra idag! Nu sitter jag mest och funderar om man ska äta nått eller om jag ska strunta i det. Ska i varje fall till stallet sen och släppa mina hästar i ridhuset som har vilat en vecka. Då blir dem glada!

/ Sandra

jag vet att du inte är lycklig.
försök svälja stoltheten och erkänn sanningen.
det är enbart töntigt som det är just nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0