tick tick

Publicerat: 2009-12-05 Kl: 21:27:22 | I kategori:


Kvällen igår var minst sagt trevlig! Skulle inte ha något emot att den upprepas, faktiskt :)

Nu är jag trött, ovanligt va? Jag klagar rätt ofta på att jag är trött i den här bloggen. Men det är så sant, jag är oftast rätt slut när jag sitter här och skriver i slutet på dagen. Var ju till att kliva upp tidig imorse och det blev inte så jättemycket sova inatt, så det var lite segt att kliva upp. Jag hade ju stallet idag, så det var bara att masa sig upp. Så det har verkligen varit en hel dag i stallet. Var bara hemma på lunchen och åt. Sen har resten av tiden spenderats där. Dessutom var det genrep inför imorgon, julshowen!

Som vanligt är ridlärarspexen lite sådär halvplanerad. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, ingen aning om vad jag ska säga riktigt och det är ett stort mysterium hur jag ska kunna imitera i viss människa utan att börja garva. Natta och jag får ordna det där imorgon eftersom vi är ett team ;) Silverängeln har vi inte övat det minsta. Jag hoppas att mina fackelbärare har liiite koll och min sångare Cissi har koll på texten. Mirantos fick se lite brinnande facklor idag, brydde sig inte det minsta. Han ville hellre prova äta på glittret. Minivoltigen blir nog bra på ponnyn Prick kan hålla sig i skinnet, vilket han hade lite svårt med idag, om man säger så, haha!


Mirantos förra året på julshowen som silverängel!

Förutom att jag har mockat skit åt ridskolehästarna och allt det där plus genrepet har jag trimmat mina hästar i ridhuset. Prince kändes riktigt bra idag! Känns bra inför träningen för Fredrik Böhling på måndag. Mirantos kändes bra, men lite vild. Sen har jag hoppat Marinettes hästar. Lyckades få båda två att bocka idag, haha! Men det gick faktiskt riktigt bra med båda två. Nöjd med mig själv. Hamilton tyckte i varje fall att det var skitroligt och Loocello hoppade riktigt bra idag.

Nu ska jag nog ta och plocka ihop lite saker inför imorgon, jag har noll koll och sen blir det slappande framför tvn tills jag somnar. Egentligen borde jag vara i Älvkarleby på fest, men jag orkar faktiskt inte. Man kan nästan tro att fest-Sandra är sjuk, hah!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh fina mirrpirr! ska bli såå kul att se de imorn!! :D vi ses!!

2009-12-05 @ 21:37:36
Postat av: julia

känns som om det var sjukt länge sen vi hördes! :O

2009-12-06 @ 11:37:10
URL: http://juliaborg.blogg.se/
Postat av: Linda

haha att fest-sandra är sjuk ;) btw va söööt silverängeln är :D

2009-12-06 @ 12:12:19
URL: http://yeei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0