17 år!

Publicerat: 2009-02-04 Kl: 08:12:52 | I kategori:


grattis grattis grattis grattis på mig!


:D



Så, nu är min födelsedag snart över. Det har varit en rätt bra dag. Jag fick sovmorgon och hämtning idag, som sagt och så blev det tårta till frukost. Hur jävla gott som helst! :D Sen slapp jag mocka idag också, till och med till mina egna hästar. Jag har helt enkelt bara ridit idag. Lilla Compis skulle däremot döda mig idag ;) haha! Pigg och hoppade i taket när jag tog tyglarna. Så blir det när man vilar, söthästen!

Efter jobbet var det bara hem och duscha. Och när mamma kom innanför dörren var jag sjukt irriterad. Jag skulle då i den sekunden bokstavligen kunna slå sönder nått. Så jag slog på musik så högt det bara gick, stängde in mig på mitt rum och klippte naglarna. Sen lugnade jag ner mig :D Tack för att du nästan förstörde min dag, bruden! Jaja, fixade till mig och åkte till Uppsala. Äta på china med elitlaget. Otroligt kul att träffa alla igen! Längesen. Nu är vi och framförallt jag taggad till elitserien iår. Nu jävlar blir det SM-final! Det ska raggas sponsorer däremot.

Sen måste jag bara tillägga att jag läste på alindfors.blogg.se om anonyma som kommenterar. Sjukt irriterande. De där anonyma kommentarerna ramlar in titt som tätt. Varför kommenterar man anonymt? Kan man inte stå för sin åsikt? Sen finns det ju dem som verkligen tigger om att få sura och anonyma kommentarer (jag syftar absolut inte på någon speciell (a) ), men att få sån spydig kommentar som Angelica och även jag får ibland från en anonym är väldigt väldigt irriterande.

Tack till alla som har grattat idag! Det värmer otroligt att människor bryr sig och kommer ihåg mig. Puss på er!

/ Sandra
Kommentarer
Postat av: Ida..

Grattis!!

2009-02-04 @ 14:50:45
URL: http://headonole.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis :D

2009-02-04 @ 21:34:29
Postat av: Angelica

väldigt väldigt irriterande!

2009-02-05 @ 17:06:01
URL: http://alindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0