Aj, mina magrutor!

Publicerat: 2009-02-10 Kl: 22:00:22 | I kategori:


Tro det eller ej, men dem existerar faktiskt. Jag kommer ha enorm träningsvärk överallt och speciellt i magmusklerna imorgon. Ridit fem hästar idag. Trimmat två lektionsponnysar och sen på kvällen red jag hoppträning på tre hästar i rad. Gustav, Mirantos och Prince. Jag är heeeeelt slut! Men det har gått bra! :) För övrigt har jag jobbat hela dagen och haft mina lektioner. Ungarna är söta! Men tittade på "familjen annorlunda" igår och konstaterade att jag aldrig skulle utsätta mig själv för det där och skaffa massa ungar. Nej tack, inget för mig tror jag. Fast och andra sidan är jag nog lite för ung för att fatta det beslutet nu, men ajaaa ; D Haft en hel del intressanta samtal med Linn idag också. Haha, jag gillar henne! Så otroligt skön människa. Beundrar hennes liv till en viss del också.



Sen är jag pajat handen också! Bra där... Och nu gör den ont som fan, kan jag säga. Efter att ha ridit alla hästarna. Jag lyckades nämligen bryta den igår. Haha, det läker väl! Men ont gör det. Ajaaaa :) Nu är jag trött som ett jävla svin och jag kommer vara stolt över mig själv om jag kan röra mig imorgon. Imorgon är det träning för Emelie Brolin med Mirantos!



Sleep well, cykelställ!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0