Du är min drog

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 00:09:13 | I kategori:


Jag publicerar ett inlägg om dagen, så nu höll jag mig upp bara för att jag skulle kunna skriva på andra sidan 12-slaget. Mina tvångstankar säger att jag ska skriva ett inlägg om dagen, varken mer eller mindre.

Jag kan ju börja med att säga att det här var inte min dag idag (eller ja, igår om vi ska vara petiga.) Jag är sjuk, mitt filmredigeringsprogram har sagt upp sig, min mamma älskar att ösa över all sin ångest på mig och förstår inte varför jag inte lyssnar och går upp på mitt rum istället och jag fick inte jobba som jag vill imorgon. Sämsta dagen hittills på året och man kan ju tycka att den här dagen inte var så farlig, fatta vad på topp livet har varit hittills om man jämför med förra året. Men det kan bara bli bättre! Ibland önskar jag att jag fick tre önskningar, som jag kunde få uppfyllda. Jag vet precis vad jag skulle önska. Och jag kan direkt säga att det inte är orealistiska saker som fred på jorden och blabla. Utan helt egocentriska saker som jag önskar mer än nått annat.

Red bara Nisse idag i varje fall. Han fick som sagt hoppa på hoppträningen och det gick väl sådär. Jag är nöjd, men det kunde väl gått bättre. Ryttarformen var väl inte direkt på topp heller så. Imorgon blir det tre hästar att rida hade jag tänkt. Suppan bland annat. Det ska bli spännande ;D

Och eftersom en hel del tjatar kommer filmerna från tävlingen i helgen här! Dock bara två rundor får ni se av sex stycken. Det är Prince och Mirantos i 110n, nolla och placerade båda två :D


 
Mirantos T


Little Prince


Nu ska jag nog ta och sova. Sleep well!
Kommentarer
Postat av: Sara

ääntligen :)

guud så fint han skötte sig min lille pålle! :) såg ju riktigt bra ut båda två!

2009-02-25 @ 10:18:34
Postat av: Näsbom

HAHAAA DITT CP!

Linda says 0013: bästa dagen på året

Sandra says 0009: sämsta dagen på året

2009-02-25 @ 23:25:50
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAH vafan! :''D

2009-02-26 @ 07:50:27
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0