Galen kväll

Publicerat: 2009-02-21 Kl: 08:56:40 | I kategori:


Nu måste jag bara skriva av mig, jag tar nog ingen hänsyn alls nu, jag måste bara få det ur mitt huvud.

Hur kan man göra nått sånt mot någon som man påstår sig att älska? - Det var det enda jag tänkte när vi stod där allihopa, du ljuger för oss alla, flackar med blicken, börjar stamma så som du gör när du ljuger och med den där jävla cigaretten i handen. Det fanns så mycket jag bara ville fråga dig om, jag förstår mig verkligen inte på dig, MEN inför henne kändes allt så fel. Jag stod mest och fascinerades av hur en människa kan vara funtad som du. Det kändes så jävla bra att ta fram telefonen och visa sms när du påstod att en del saker inte var sant, hon trodde på mig. Hon tror på mig. Du har målat in dig i ett jävla hörn! Jag tror inte att du vill inse själv hur ditt liv ser ut. Alla förhållanden? Vem bryr sig? Det finns tre i min vetskap som du har gjort såhär och jag tycker att det är fullt tillräckligt. Du kunde inte se någon av oss i ögonen. Men att prata ensam med henne, det kändes så jävla bra. Lägga upp alla korten på bordet och jag blev förvånad över vilken mogen tjej det där var. Hur hon än väljer att göra, förstår jag henne. Och hon vet helt klart vad hon borde göra, men hjärtat vill nått annat. Frågan är om man borde tänka med hjärna eller hjärta i en sån här sak? Det enda jag bad henne om, accepterade hon och sen är det upp till honom. Han har egentligen ingen jävla anledning överhuvudtaget att vara sur på mig, det är DU själv som har satt dig i den här situationen. Hur det än blir vill jag kunna säga hej till alla tre inblandade på stan utan sura miner. Men om Du läser det här, läs första meningen och ställ dig den frågan. Jag förstår inte.. Allt du sa till mig var antagligen bara bullshit, men det är det du säger till henne då? Samma sak? Men allt känns bra, det har kommit fram, jag har pratat med henne och det kändes bra.

Jag hamnade i Hållnäs igår på gröna lund, rätt mycket folk blev det. Trevligt och roligt hade jag tills "fel" människor började ramla in. Haha, dessa killar och flickvänner. Aja, jag överlevde. Träffade en hel del nya människor också, kul! Hade självklart med mig min kamera, men det blev inte så mycket bilder. Men det lilla som blev kommer upp på bdb! Men det blev en del dansandes, pussandes, knäppa kort, pratandes både inomhus men mest allvarligt snack ute i kalla kylan. Så det tog flera timmar att få upp värmen sen. Haha! Fick skjuts både dit och hem, somnade i min säng runt 4, tror jag. Och nu sitter jag här och kan inte sova längre. Ska till stallet snart, har både uteritt och prova-på-ridning. Sen lär jag trimma mina pojkar inför tävlingen imorgon. Kvällen vill jag vara ensam och bara ta det lugnt.



Men hör gärna av er! Skicka sms eller ring! Och ni som är trogna bloggläsare, det här blev en typisk fredagkväll. Mina fredagkvällar brukar sluta konstigt. Haha!

over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0