Heartattack!

Publicerat: 2009-02-12 Kl: 21:56:41 | I kategori:


Träningsvärken var verkligen olidlig idag, käkat en massa smärtstillande piller, Ipren har varit min vän idag. Helt galet! Hände väl inget speciellt på jobbet. Roligaste som hände var väl när jag och Inga åkte till återvinningen och när Ullis fick en skrattattack. Aldrig sett henne skratta sådär! Haha! Efter jobbet satt jag och Linda och pratade strunt. Vi har blivit rätt bra på det på sistone. Sen skrittade jag ut på Prince, fick sällskap av en promenerande Julia. Trevligt värre! Tack för sällskapet bruden! :) Efter det blev det lite mera jobb. Mina söta kids! Och seeen US-möte. Skratt skratt skratt, som vanligt.

Väl hemma ringde telefonen i ett, så jag fick aldrig hoppa in i duschen. Andreas kom förbi också! :D Jättekul att träffa honom, det var rätt längesen. Vi tittade på, du är vad du äter och jag började titta på lyxfällan. Men det gick inge bra. Telefonen fortsatte ringa och bla bla..

Nu sitter jag här bara, ska väl ta och sova snart. Trött! Gått och gäspat hela dagen. Imorgon är det fredag igen. Haha, mina fredagar som slutar mysko nästan jämt. Vi får se hur den här blir. Jag är iaf bjuden på en filmchipsochdippkväll, men jag är taggad på fest. Men vi får väl se hur det blir med det. Jag kanske borde spara på mig och ladda inför lördagen. Haha!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0