Helgen slut, igen

Publicerat: 2009-02-08 Kl: 00:42:14 | I kategori:


Nu är vi inne på helgen sista dag. Den här helgen gick hur fort som helst. Jag har mest sovit och åkt bil, tycker jag. Nästa helg får inte gå såhär fort däremot. Ajaa..

Idag/gårdagen har jag vaknat, åkt bil, åkt ännu mera bil och sen kom jag hem. Ställde mig på vågen, konstaterade att jag var tjock, gick till stallet, red och fixade med allt annat och gick hem. Ställde mig på vågen och gått ner två kilo xD hahah! Aja, hoppade bokstavligen in i duschen, fixade till mig lite och sen har jag legat och slöat, typ ensam.

Idag/imorgon kommer som sagt släkten. Det blir väl bra :) Borde väl sova egentligen, men jag har verkligen ingen lust..

En sak som är bra är att mitt hår börjar fan bli långt nu och sen är det mindre än ett år till flera tatueringar, körkortet och krogen!


Investera ny telefon kanske? :'D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0