Lördag egentligen

Publicerat: 2009-03-01 Kl: 00:21:41 | I kategori:


Nu kom jag visst hem senare än vad jag trodde, så nu blev lördagsinlägget på fel sida av tolvslaget. Så det kan gå!

När jag vaknade imorse mådde jag verkligen dåligt och har känt mig dålig hela dagen, men nu på kvällen har jag ändå känt mig helt okej. Började dagen med att rida ut med Sara och Maja. Sara på Mirantos, Maja på Nisse och jag på Prince. Trevlig uteritt i solen och skönt att få alla tre motionerade på en och samma gång. Sen visade jag Gustav för några spekulanter, gick bra och Gustav kändes helt okej. Han ska gå träning på tisdag och följer med till Falun den 14e och går 110, 120 :) Efter grejade jag klart i stallet, sen åkte jag och red Suppan. Det gick bara bra, min pigga och glada skrutt. Väl hemma satt jag vid datorn och kvällens planer hann ändras 100 gånger. Men det slutade med att jag duschade och fixade till mig, efter lite hysteri kring min korthållare fick jag skjuts till Brorsans där jag mötte Angelica.

Vi åt god mat och pratade skit, hur trevligt som helst. Tror båda behövde prata av sig lite. Efterrätt på det också! Sen gick vi hem till Angelica och kollade igenom hennes skolkatalog. Alla gymnasium i Uppsala, och gud vad vi skrattade. Vi körde en muppig "lek" och sen fick jag skjuts hem av en ambulans. Haha, och inte som det låter.. Utan Andreas har köpt en gammal ambulans. Så han och Elias kom och hämtade mig, ut och sladda lite innan jag fick komma hem. Och nu sitter jag här. Haha, så jävla roliga de där två pojkarna! En ambulans liksom! Ja, jag säger då det :'D

Så blev min lördag. Och nu är det ju egentligen söndag, upp tidigt imorgon eftersom jag har stallet och en del hästar att rida imorgon. Jag hoppas att jag känner mig bra imorgon, så att dagen inte blir allt för jobbig, och förhoppningsvis kommer pappa också. Så morgondagen kommer gå fort och sen är det måndag och ny vecka igen. Jobb jobb jobb.. Det är verkligen bara måndag och fredag i mitt liv. Allting går så fort!

det är inte allt som räknas som går att räkna,
och inte allt som går att räkna som räknas


Puss på alla bra människor! / Sandra

Kommentarer
Postat av: Angelica

Supertrevligt! (:

2009-03-01 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0