Monday

Publicerat: 2009-02-23 Kl: 22:21:12 | I kategori:


Nu känner jag mig helt slut, jag måste ha feber igen. Orka.. Jag som somnade vid klockan 20 ïgår, jag borde inte känna mig såhär trött. Kom i vilket fall nästan nyss hem och måste nog sova snart om jag ska orka morgondagen. Tisdag imorgon, stressigaste dagen på hela veckan. Jobba, rida, jobba och sen träna.

Idag har jag jobbat hela dagen. Jag trimmade Nisse i ridhuset och Maja kom och filmade honom. I början kändes han fin, sen blev han rädd för nått och blev tokspänd resten av passet. Haha! Imorgon får han i vilket fall gå hoppträningen eftersom mina grabbar tävlade i helgen. Prince och Mirantos skrittades ut i skogen. Sen var planen att jag skulle åka ut och rida mina älskade lilla ponny, Suppan. Men det blir ju aldrig som planerat. Min lilla gris hade kolikkänningar när jag kom, så det blev till att gå ut och promenera med henne ist bara. Efter att ha gått en stund började hon äta igen och såg bättre ut. Min lilla skrutta. Precis idag när jag hade tänkt rida. Hon måste iaf komma igång nu! Så på onsdag gör vi ett nytt försök. Väldigt kul att se henne igen iaf.

Allt har gått i slow motion idag för övrigt, känner mig jättesjuk >_< Så ska nog lägga mig och sova snart. Sen ska jag försöka lägga upp filmerna från tävlingen, det tjatas väldigt mycket efter dem ;) haha!

Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0