Namnsdag

Publicerat: 2009-02-17 Kl: 21:27:31 | I kategori:


Jaa, vem kan det vara som har namnsdag idag? ;D Saaandra!

Nu sitter jag hemma hos Nicole med hennes cp-dator, så det blir inget långt inlägg. Kvällen kommer iaf att spenderas här! :)

Kunde inte sova i natt, så gick upp vid 1 och satt vid datorn och sen somnade jag om vid typ 3, haha! Och idag har jag i princip bara ridit känns det som. Suttit på en häst sen klockan 9 imorse till typ 14.30. Träningar för John Hickey! Snacka om att dra över tiden på alla grupper. Jag red en häst i varje grupp. Först Gustav, sen Mirre och sist Prince. Alla grabbarna gick bra. Mirantos överförväntan faktiskt :D Seeen stressa som en idiot och följa med till Västerås när Helena skulle träna på en ponny. Gick bra! Och nu sitter jag här.

Orkar inte skriva mera, men trött är jag och jag tänker sova länge imorgon.
hejpåer 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0