Rock away

Publicerat: 2009-02-20 Kl: 10:27:45 | I kategori:


Sluta hör av dig, för tusan. Det är inte dig jag suktar efter längre. Jag tänker inte skriva allt jag känner just nu, du är bara så patetisk. Som sagt, det finns inte mycket du förtjänar i denna värld.

Tror ni att jag fick sällskap igår eller? Nej, blä på dig. Tror ni att jag gjorde nått vettigt istället? Nej, inte det heller. Slöade hela kvällen framför datorn tills jag knappt kunde hålla mig vaken.

Igår fick jag jättemycket service av tjejerna i stallet. Hjälp med lite mockning, borstning, fylla på vatten, göra iordning hästarna, hjälp att hoppa osv.. Tack så jättemycket! :D Jag kände mig så sjuk igår så all hjälp togs emot tacksamt. Red i vilket fall Mirantos först, ut och galopperade i snön med Susanna och Lancer. Sen stod Nisse nästan klar när jag kom tillbaka och så hoppade jag honom och det gick kanonbra! :D Efter det åt jag lite och satt och pratade skit med Paulina ett tag innan jag red Prince. Han skulle också ut och galoppera i snön hade jag tänkt. Men träffade på Helena, som jag inte träffat på hundra år! Så hängde på henne och Myo på en skrittur och en liten galopp bara. Sen ville jag bara hem hem hem, kände mig inte alls bra..

Men idag känner jag mig iaf inte sämre, det är bra! Snart kommer nog pappa, vi ska äta lunch tillsammans och sen ska jag rida Gustav och Nisse bara. Mina två vilar. Och vad kvällen bjuder på kan man aldrig veta på fredagar ;) Haha!
 
/ sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0