Så arg så jag skakar

Publicerat: 2009-02-13 Kl: 12:20:05 | I kategori:


Hur kan man vara så hemsk?! Fy faaan, säger jag bara..

Vilken sjuk dag det här har varit. Väcktes av ett sms och den konversationen forsatte i princip hela resten av dagen. Känner fortfarande hur ilskan bubblar inom mig. Fast jag har haft en del bra saker idag också, trots fredagen den 13e.  Sovmorgon, Andreas kom och hälsade på mig och sen skulle jag egentligen med honom och Elias och äta, men det blev inte så. Jag var så seg :P Mina hästar är allra bäst i världen, otroligt mycket kärlek till mina grabbar! <3 Och kvällen har spenderats med min tjejer. Och den mesta tiden med Angelica. Det var trevligt! :) Sen kan jag tillägga att dumma Emil försökte döda mig idag! haha! Jag red ut på laddade Mirantos. Hur jäkla pigg som helst! Tanken var att jag bara skulle skritta, så ingen martingal. Dumt! Men eftersom han var så pigg tänkte jag galoppa lite på gräsmattan vid Tibrings. Hade nyss fattat galopp och Emil kör förbi. Smart som han är, tutar han och Mirantos hoppar i luften. Hahaha, tack grabben! Mirantos är gaaalen och jag har bra balans. Sen kom Emil ut och hälsade på oss när vi red förbi vid honom. Tagg till imorgon!

Nu kom jag precis hem. Ska väl sova snart, måste vara pigg till imorgon. Ska upp rätt tidigt imorgon om jag ska hinna rida, ta hand om hästarna, duscha, fixa mig, packa och äta innan Emil kommer och hämtar mig 12.15 imorgon. Men det ska i vilket fall bli roligt. Åtta stycken är vi som ska på kryssningen. Jag, Nicole, Sampe, Inga, Natta, Emil, Susanna och Ingas särbo. Och mycket bilder ska knäppas! Ska bli skönt med ingen täckning på luren ute på Östersjön. Det blir nog ett otroligt snabbt inlägg imorgon, med tanke på att jag har som tvångstanke att skriva ett inlägg om dagen.

Just ja! Jag får hem en tredje häst på söndag. Han blir nog inte kvar så länge, men det ska bli kul! :D

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0