sjuuuk

Publicerat: 2009-02-24 Kl: 11:44:36 | I kategori:


Idag är jag verkligen sjuk, blä. Jag kan inte ens prata! Haha, sexigt värre. Fick iaf veta att Suppan var som vanligt idag, härligt!

Nu när jag ändå bara är hemma skulle jag behöva städa upp lite här och städa lite i datorn. Det finns inget rörigare än min dator. Bilder och filmer lite överallt, ingen ordning alls! Så det skulle jag behöva ta tag i. Och sen kan jag inte fylla på min telefon! Åh, dumma dumma dumma. Så det är ingen idé att skicka sms till mig, jag kommer ändå inte kunna svara. Vill man något får man helt enkelt ringa. Ehm.. Hästarna vilar idag. Bara Nisse som ska gå hoppträning ikväll. Och jag måste iväg och jobba sen också, om min röst vill. Det är ju mitt främsta redskap, funkar inte den, vet jag inte hur det ska gå. Haha!

Flummigt inlägg! Men vem bryr sig?! :D

jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter..



HAHA, jag är ruskigt lättroad!
Kommentarer
Postat av: Micke

Riktigt sexig! ;D

2009-02-24 @ 19:57:17
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0