Tävling!

Publicerat: 2009-02-01 Kl: 20:00:26 | I kategori:


Japp, idag var det tävling. Efterlängtat! Hästarna har skött sig exemplariskt idag, mina stjärnor <3
Första klassen var Mirantos nolla och placerad. Prince hade ett pet. Minsta hindret på hela banan, han tyckte det var för lågt ;) Andra klassen var Prince nolla och placerad, bra runda! Mirantos petade sista hindret ; ( Den bommen hade allt kunnat fått ligga kvar. Men men, han hoppade kanon! Så två rosetter med mig hem, braaa!

Hade värsta teamet med mig idag också. Två hästskötare, en chaufför och en kameraman. Haha, det har varit en bra men kall dag. Lång dag framförallt. Kom nyss hem. Therese har åkt hem också, tack för i helgen! Ätit pizza har jag gjort nu också. Tjockis jag är.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka hålla ögonen öppna till Beck filmen börjar.

Ses!
Kommentarer
Postat av: Nicole!

GRATTIS! :D

2009-02-01 @ 21:16:42
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0