Tävling!

Publicerat: 2009-02-22 Kl: 16:29:46 | I kategori:


Det har snöat konstant hela dagen och jag har varit i Högbo och tävlat med Little Prince, Mirantos T och Killigrews Easy Thing! Och det har gått helt fantastiskt bra! 5 nollrundor av 6 möjliga! Alltså 5 rosetter till till samlingen. Mina grabbar nollade båda sina klasser och "Gustav" rev första hindret i 110n. Slarvigt, lyft på fötterna ;) Nästa tävling blir Falun och antagligen följer alla tre med då också :) Den här säsongen har verkligen börjat helt lysande! Hela det här året finns ingenting att klaga på, keeps getting better!

Jag måste säga att den här helgen har varit en bra helg. Om man bortser från vissa stunder i fredags, fast jag måste säga att det kändes bra att se dig lida lite och sen inse att Rebecca är en bra tjej. Men snart är helgen över nu och en ny vecka väntar. Jag är sjukt trött, så kvällen tänker jag ägna till att slappa, duscha lite längre än vanligt, äta god mat och sova som en stock.

Hör av er!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0