Torsdag?

Publicerat: 2009-02-19 Kl: 13:48:50 | I kategori:


Jag är helt förvirrad på dagarna. Så blir det alltid när man har lov. Men jag tror att det är torsdag idag i vilket fall som helst. Och de senaste dagarna har jag bara skrivit helt förvirrade inlägg, undrar om någon ens har fattat vad jag har skrivit i mina osammanhängande inlägg. Men jag kan tillägga som inte har kommit med i de föregående inläggen att jag inte har någon träningsvärk efter träningarna i tisdag och att jag känner mig sjuk. Orka! Jag vill verkligen inte vara sjuk, det är det värsta som finns. På söndag ska jag tävla med Gustav (eller Killigrews Easy Thing, som jag såg att han hette i startlistorna, haha!), Prince och Mirantos. Sjukt mycket starter så tävlingarna börjar klockan 7! Tänk då om jag är sjuk, kallt jävla februari väder och gå upp sådär tidigt. Fyy, kommer bli jobbigt på söndag isf. Men jag känner mig ändå rätt taggad med tanke på att hästarna gick så bra i tisdags! Både Prince och Mirantos hoppade nått 140 hinder, så det kommer verkligen kännas lågt att rida 1m på dem ;) John sa också, "Din grå, den kommer gå 150!" (och Johns amerikanska/irländska dialekt), haha såå jaa.. :D Han är rolig den karln! Han pratade mest på engelska med mig hela tiden också.

Kvällen igår spenderades med Nicole framför tvn med chips och andra onyttiga saker. Myysigt, sen sov vi nog som grisar. Och nyss drog hon hem, eller hur det var. Hon skulle ta någon spruta och blabla. Så jag kan inte säga att vi har gjort nått vettigt idag. Jag ska väl försöka pallra mig upp stallet nu, promenad blir det nog med mp3n i öronen, jag måste nog skaffa lite ny musik i den snart. Tänkte börja med att mocka, vilket jag slapp igår. Maja var snäll och gjorde det åt mig :D Sen ska jag rida ut och galoppera lite i snön med både Prince och Mirantos. Nisse tror jag ska få skutta nått språng i ridhuset. Kvällen hoppas jag att jag slipper vara ensam, förhoppningsvis får jag trevligt sällskap. Men blir jag ensam måste jag lägga tiden på att göra nått vettigt och inte bara sitta och slöa.



/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0