Trött, tröttare, sandra

Publicerat: 2009-02-27 Kl: 21:03:27 | I kategori:


Att jag har tagit mig igenom den här dagen är helt otroligt. Benen bokstavligen vek sig när jag kom innanför dörren för en halvtimme sen. Jag är helt slut! Jag har jobbat hela dagen 7-16 och varit ensam hela dagen förutom Natta som var med på förmiddagen. Det har varit jävligt tugnt idag alltså. Jag som är sjuk orkar knappt någonting och blir helt död efter minsta lilla. Så mina armar, speciellt vänstern och axlar gör otroligt ont. Mitt huvud gör ont också. Ett kontorsjobb en sån här dag skulle inte sitta fel. Första gången jag sitter ner nu på hela dagen. Fysiskt arbete hela dagen. Har ridit fyra hästar idag också. Och det tog emot redan vid första hästen. Och jag orkar knappt nått alls, så jag fick sakta av och skritta lite emellanåt, galet andfådd. Men alla fyra blev motionerade och däribland var Suppan inräknad. Min lilla skrutta! Hon blir så otroligt glad av att få göra saker. Hon nästan klär på sig tränset själv när man ska tränsa. Haha!

Jag tog en bad nyss och det var det bästa jag har gjort på länge! Nu ska jag bara fläta håret och skriva klart här, så ska jag krypa ner i sängen, somnar säkert omgående :'D Kan behöva ladda om inför morgondagen. Ska upp rätt skapligt, ska rida ut med Maja och Sara. Jag hoppas att det är lika fint väder som idag. Idag fick man verkligen vårkänslor. Solen sken och fåglarna kvittrade. Snart vänder det, snart är sommaren här och man har återigen tagit sen igenom en vinter. Jag hatar verkligen vintern, sommar ska det vara!

Den här kvällen är verkligen en given hemmakväll, ensam. Jag orkar knappast vara social med någon och ännu mindre att festa. Haha, så ni får ha det så kul allihopa ikväll! Och just ja! Ni vet min mp3 som mamma tvättade i tvättmaskinen?! - den funkar! Hahah, helt galet. Det trodde jag aldrig. Den som knappt fungerade innan. Men det är helt annat sound i lurarna. Jag som funderade på att fylla på med lite ny musik i den, behöver inte fundera något mera på det. Alla låtar låter helt annorlunda. Hahaha! Skaffa nya lurar kanske. Eller ja, en hel mp3/ipod.

Aja, nu har jag inget mera på hjärtat. Men jag kommer nog verkligen sova gott inatt efter en sån här dag.

den enda människan
du kan ändra på
är dig själv


/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0