Twilight

Publicerat: 2009-02-18 Kl: 20:30:41 | I kategori:


Sov kvar hos Nicole i natt, treevligt. Vi var uppe rätt länge och tittade på Röd Drake, aldrig förstått mig på den filmen. Mest seg, tycker jag. Vi sov väl tills vi inte orkade sova mera :) Åt frulle och fördrev tiden med film sedan. Jag fick äntligen se Twilight som inte alls var så bra som jag trodde. Jag hade nog för höga förhoppningar med tanke på att "alla" säger att den är så "jävla bra!". Ajaa, kanske inte riktigt min typ av film? :D haha! Sen fick vi skjuts hem till Tierp av hennes far och det blev såklart staallet sen. Trimmade Nisse först som var rätt fin idag och sen skrittade jag och Nicole ut på Mirre och Prince. Och nuuuuu, kom vi precis hem. Ska hoppa in i duschen för klockan 9 börjar det en film på tv. Chipsochdippkväll blir det ikväll! :D

Fått lite roliga sms på kvällskvisten av en rolig människa och fick ett samtal tidigare idag som faktiskt gjorde mig glad. Skadegläjde på hög nivå! höhöhöhöhöhhhhhhhhhhh.......

/ sandra alice elisabeth jacobsson

..från mig till dig, tönt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0