Unexpected people

Publicerat: 2009-02-09 Kl: 07:35:11 | I kategori:


Nu har jag nyss ätit frukost, blev väckt av en massa sms. Så jag har blivit utsatt för en mindre sms-terror den här morgonen av tre olika människor. Två helt unexpected people. Så det kan bli! För övrigt ska jag till jobbet snaaart. Working all day long, sen specialidrott med Prince och så ska jag rida skritta ut på Mirantos också. Vad kvällen bjuder på, får vi allt se :) 

Gårdagen var bra, men rätt seg. Det kändes ungefär som om jag fyllde år då och inte i onsdags. Släkten kom och åt smörgåstårta och "vanlig" tårta, min favorittårta! Världens godaste jävla tårta. Dock får man bara äta den en gång per år. Men men :) Fick lite presenter, bland annat min efterlängtade digitalkamera! En rosa ofc! Så nästa helg blir det mycket kort från kryssningen, det är verkligen något som ska förevigas ;D Sen på eftermiddagen kom Sara med sin sadel och följde med ut och galopperade i snön, hon på Mirantos och jag på Prince. Hur mysigt som helst! Det gick att galoppera hur mycket som helst och det var så fint i skogen med all snö på träden. Åh, riktig vinterkänsla. Inte frös jag heller och hästarna blev glada! Sen följde hon med hem och åt tårta! :)

 Sen på kvällen började jag titta på Beck-filmen. Men jag somnade. Somnade ifrån allt. Med kläder på, inte tvättat bort sminket, inte flätat håret, inte borstat tänderna. Så gissa om jag kände mig skabbig när jag vaknade imorse! Hahah!

Ajaaaa, nu ska jag klä på mig och fixa till mig lite. Så får jag nog skjuts idag till jobbet. - Braa, för jag orkar inte gå ;)

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0