Vad du kanske inte visste..

Publicerat: 2009-02-04 Kl: 23:07:35 | I kategori:


En speciell dag idag och jag kan ju inte sova, så ett extra inlägg blir det :D




Fem frågor om förhållanden
är du singel? - Japp!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut
kärlek eller sex? - Både och?
har du varit kär i någon? - Jaa,
finns det någon för dig just nu? - Nej, inte vad jag vet.. 

Tio frågor om dig själv
fullständiga namn? - Sandra Alice Elisabeth Jacobsson
när fyller du år? - Idag! 4 februari
några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Tatuering. Ovanför vänstra fotknölen. Sen örhängen ocksååå
vad har du på dig just nu? - Trosor, bh och ett linne.
vilken årstid är bäst? - Sommaren, helt klart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova hur länge jag vill. Utvilad, glad och pigg!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Oj. Jag tycker om mitt hår. Men jag tycker också om att jag har så lätt att få kontakt med människor. Social av mig!
vad är du bra på? - Ganska många saker.
vem älskar du mest på denna jorden? - Mina älskade hästar!
sover du hellre själv än tillsammans med någon?
- Det beror på.

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän?
- Oj.. Det måste vara Andreas Haack
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt om mig.
vem är den roligaste av dina vänner? - Det finns många man alltid skrattar med.
vem är snyggast av dina vänner? - Haha, det vet han bäst själv.
vem är mest partyprisse? - Stefan
vem är den du helst har filmkväll med? - Det beror på. Men mina tjejer är alltid naaajs.
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Linda hade skrivit att jag var mest evil, haha! Men jag tycker nog allt att det är Stefan som är mest evil av mina vänner :'D
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Den som vill följa med?

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? -
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå
vem är farligast i din familj? Farlig?
vem ser roligast ut i din familj? - William!
vem är coolast?
- Jag!
har ni något husdjur? - 1 kanin, 1 hund, massa katter och hästar.
vem har du mest gemensamt med? - Mamma
vem står för underhållningen? - Pappsen
vem sover du oftast med? - Med ingen? :P
roligaste kvällen med familjemedlem? -

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Jobbat, ridit, ätit tårta och träffat elitlaget i Uppsala.
har du varit glad idag? - Japp!
har du varit ledsen idag? - Nej.
har du gjort något bra idag? - Japp, det har jag :D
vad ska du göra nu? - Sova typ.
har du gjort något dåligt idag? - Den här listan, kanske
vad har du ätit idag? - Tårta och chinamat
har du duschat idag? - Ja, två gånger till och med.
är du trött nu? - Njee, seg bara..
vad händer imorgon? - Jobba, jobba och rida.

SKOLAN
Går du i skolan? Mja
Har du varit i skolan idag? Nje, praktik

ANNAT
Hur mår du just nu?
Trött, men annars är det bra!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? På mig? Nej. haha!
Har du piercat dig? Öronen. Får inte på andra ställen -.-

TELEFON/MOBIL
Vem ringde du senast? Emil Löfström
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Isak Nilsén 
Vem sms:a du till senast? Isak Nilsén

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu?
Nej, tokmätt!
Vad är klockan nu? 22.59
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bilddagboken och min blogg bara.

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
Klockan 18.10 typ..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Idag vid typ 10..

SPORT
Går du på någon sport?
Japp!
I så fall, vilken/vilka? Ridsport.
Trivs du med den sporten? OFC!
Tycker du att den sporten är rolig? Det bästa som finns.
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? Den är allt för mig.

ÖVRIGT
Gillar du punk- Ehm
Har du sminkat dig idag? Japp. Men det ska tvättas bort snart.
Isåfall, vad för smink? - Foundation, rouge, puder, eyeliner och mascara!
Vad har du på dig för trosor just nu? Rosa björn borg
Hur ser dem ut?
Ljus rosa med vit text och lite gult också.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - En svart och rosa.
Hur ser den ut? - määh.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
Ja
Använder du Wax? Nej
Använder du ögonskugga? På fest ja
Använder du kajal? Ja
Använder du hårspray? Ja
Använder du volymspray? Ja
Andänder du mouse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du skiinspray? Nej
Använder du parfym? Ja
Använder du ögonfransböjare? Nej
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Andänder du brunkräm? Nej
Använder du rouge? Ja
Noppar du ögonbrynen? Ja
Uppsatt hår eller hängande? Både och
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej
Duschar du varje dag? Ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej

kärlek & sex:
är du kär just nu?
- Nej, bara störd i skallen.
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja
Har du ett förhållande? Nej
När förlorade du oskulden? Oooj..
När går gränsen vid otrohet? - Puss!
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Ibland gör man saker utan att veta varför..
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej
Är du romantisk? Neeej, det tror jag nog inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Neee
Är du svårflörtad? - Det beror nog på..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Usch ja. Han förtjänade inte en enda tår.
Vad hette din första flickvän/pojkvän?-  Fredrik
länge höll det? - Oj, minns inte
har du nångång slagit någon du tyckt om? - Jaoo
har du lekt med någons känslor? Kanske
länge höll ditt längsta förhållande: 1år tyyp.
hur länge var ditt kortaste? Veet inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
- Jag trivs som det är nu. Vilken sida det är på, vet jag däremot inte :D
Har du varit tillsammans med två samtidigt?
- Nej nej nej.
Är du en bra pojk/flickvän - Självklart!
Hur många har du haft sex med i år? - 2
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
- Stefan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -Det tänker jag inte skriva här.
Har du haft ett KK-förhållande med någon? höhö ja
När fick du din första kyss? - Ooooj!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma var 17 och pappa 22
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej nej nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Vilken fråga.

God natt på er!
Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

svar; HHAHAH ne men du va den första ja kom att tänka på! Ta inte illa upp, men de va nog för ditt svarrrta hår.. öhm x) Men lugnan härva, jag gillar människor som är lite evil :D och grattis på dig igen fan!

2009-02-04 @ 23:22:53
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0