Candyshop

Publicerat: 2009-01-06 Kl: 20:01:47 | I kategori:


Martina och jag drog en pizza och solning igår och sen kom Nicole förbi. Najs! Vi tittade på två skräckisar och löshoppade hästarna gjorde vi också. Lancer och Caminzky hoppade jättefint, men Mirantos var så lycklig och galen, så han fick bara hoppa typ 1m^^ För övrigt sov jag och Nicole länge idag. Och vid klockan 15 kom Angelica och gjorde mig sällskap när Nicole drog. Vi har bara tagit det lugnt och nu sitter jag hemma hos dem och käkar godis. Vi gick hem till dem och på vägen till Svanby köpte vi godis!

Nu har jag hittat en skolkatalog, en gammal sådan. Hur roligt som helst att se alla som jättesmå. Hahah, kanske lägger upp bilderna ;D Och jaaa.. Antar att Emil kommer och hämtar mig sen så jag slipper gå hem i minus grader.

Nu hade jag inget mera på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0