Den dagen..

Publicerat: 2009-01-10 Kl: 18:19:09 | I kategori:


Just nu i skrivandets stund måste jag bara säga att jag fick ett telefonsamtal. Och nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag kan ta det hela som en komplimang. Det är en fin häst, ska jag låta honom trilla ur händerna? - Nej, men vad ska jag göra?

Sov länge idag iaf, skööönt. Det blir till att kliva upp tidigt 6 dagar i rad sen. Jag som är så extremt morgontrött och seg av mig på morgonen. Ajaaa.. Stallet sen och Mirantos klipptes. Från topp till tå! Gud så fin han blev! Han ser riktigt fin och välvårdad ut. Sen följde Sara med hem och åt mat med oss. Sen har jag bara tagit det lugnt. Väntat på att telefonen ska ringa, vilket den äntligen gjorde. Men ja, inte fan blev jag nått klokare för det.

Snart kommer Nicole så ska väl vi hitta på nått roligt. Fullmåne är det också. Kanske ska få latmask-Nicole att följa med ut på en promenad :)

Hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0