En bra känsla

Publicerat: 2009-01-27 Kl: 22:18:02 | I kategori:


Båda hästarna har hoppat kanon, så jag längtar så jag spricker till söndag! Och efter lite prat med Cissi, min tränare har jag planerat tävlingar fram till maj nu. Taggad på att få ordning på Elitlaget också. I år har jag två hästar som jag kan rida med i där. Prince och Mirantos <3 Allt känns så himla bra. Låt mig för fan njuta den här gången!

Rätt slapp dag på jobbet idag. Sov i sträck dessutom från klockan 21 tills klockan ringde imorse, trött efter helgen. Klippte två lektionshästar också, så nu sticks min tröja. Höhö, Ella fick ett hjärta på rumpan! Sen satt jag på kontoret en del och fixade med papper. Blev inget rida idag på lektionshästarna som planerat. Men imorgon måste jag rida, tydligen.  Mina lektioner idag gick bra också, ungarna var duktiga. Två av mina barn, nya barn, imponerade helt otroligt på mig. Minsta barnet rider lätt och har jättebra balans och den andra satt på en häst för andra gången i sitt liv idag och red redan lätt. Helt imponerande!

Hoppade Gustav idag också och även det gick välan bra :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sooova! Jag kommer nog vara seg imorgon som den trötta tonåringen jag är.

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0