En slapp måndag

Publicerat: 2009-01-19 Kl: 20:11:21 | I kategori:


Nu får jag egentligen inte skriva här för Andreas, han tycker jag är tråkig. hah! Så kan det vara. Slö dag idag. Eller ja, den har haft sina slöa stunder. Fika rasten var längre än vanligt och nu har jag och Andreas legat och slöat i min säng. Otroligt pigga. - Not!

Red ut på Prince. Vilken modig häst jag har, som en traktor. Går fram överallt! Haha ;D Efter det red jag Mirantos på specialidrotten. Imorgon är det hoppträning med Prince och Gustav!

Nu orkar jag inte skriva mera, det blev sent igår. Lotta sov kvar och vi har en tendens att aldrig sluta prata, så jag är kanontrött. Och imorgon är det tisdag. Värsta dagen på hela veckan!

/ Sandra

konstigt nog saknar jag det inte, skönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0