En tallrik med glass

Publicerat: 2009-01-03 Kl: 13:28:05 | I kategori:


Ofta jag åt en tallrik med glass nyss. Haha, gud vad tjock jag känner mig! Men hjälp vad gott det var :)

Jag kom precis hem. Jag har varit i Enköping nu på morgonen och förmiddagen med Helena och provridit ponny. Jättefin ponny! Kanske inte något för Helena? Men fin var det iaf! Jag tar den gärna ;D Nu är jag helt galet trött, så jag tänker nog lägga mig och sova någon timme. Det var en hård dag igår, iaf efter ett nyår. Tröööött..

Vi sju tjejer åkte in till Uppsala igår som sagt, åt på china och sen gick vi på bio. Eden Lake. Jag är en sån som inte blir så speciellt rädd för skräckisar. Men det här var det värsta jag har sett. Nicoles hand var sönderkramad efter filmen, jag kände till och med min egen puls genom Nicoles hand xD ojoj.. Aja, sen var ju vi förmågan att underhålla oss själva. På tåget hem var det skrattmaraton, jag har nästintill träningsvärk i magmusklerna idag efter allt skrattande. Vi lyckades till och med underhålla resten i vår vagn. Hahaha! Sen måste jag tillägga att jag hade en sjukt bra hårdag igår. Åh! :) Haha, töntigt, men sant.

Men nu ska jag som sagt sova en stund, galet trött. Sen ska jag till stallet och rida Mirantos. Jag ska nog motionera av den sjövilda kusen i ridhuset först och sen skrittar jag nog ut en sväng. Jag måste komma ihåg att ringa John idag också!

Simma lugnt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0