Fredag

Publicerat: 2009-01-09 Kl: 17:35:28 | I kategori:


Jag är helt sjukt trött! Så ikväll blir det hur lugnt som helst. Om någon vill göra mig sällskap är det bara att höra av sig! :)

Jag har jobbat hela dagen och sen specialidrott. Hoppade Mirantos på arbetstid också och hjälp vilken stjärna han var! Hoppade hur fint som helst, vilken studsboll. Jättekul! Pigg som satan var han också. Efter det trimmade jag igen en lektionsponny, Frej. Rätt fin ponny det där. Men det märktes att han var rätt oriden. Men det behövde han som lekte Tarzan på min lektion igår. För övrigt har det inte hänt nått speciellt idag, förutom att praktikanterna är bara för sköna. Linn och Lollo! Jag frågade Linn om en sak, minns inte vad, då fick jag som svar, "titta inte på mig, jag är bara en gammal pundare". Haha, hon är gullig! Fick tyst på Nina idag också, på första försöket! Braa där.. Hahah!

Nej, nu orkar jag inte skriva mera.. Ha en bra kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0