Fredagen den 30 januari

Publicerat: 2009-01-31 Kl: 01:00:55 | I kategori:


Kära blogg!

Nu bloggar jag på fel sida av tolvslaget, fel datum alltså! Men min fredag är inte slut än! Eller jo, jag kom precis hem.. Måste skriva här först bara, svårt att sova annars. Töntigt men sant. Kvällen trodde jag skulle bli boooring, men fel hade jag. Kvällen blev asnajs. Dissade Strömsberg, det kändes bra. Fest hos Julia istället, mycket folk ramla in. Tack för en bra fest Julia! En del som jag kände och några som jag inte kände, men som tydligen kände mig. Så där är det jämt, läskigt många som vet vem jag är, trots att jag inte har någon aning om vilka dem är. Alla känner apan, men apan känner ingen! Aja, man jag tar det som en komplimang, oftast. Ehm.. Jag lyckades bli halvt osams med två människor, men blev sams med båda. Den ena slutade med pussar, så jag antar att vi är sams. Missförstånd alltihopa bara!

Annars har min dag varit ganska bra. Jobbat, ridit en del och slöat.. Haft beslutsångest också! Imorgon kommer Therese, det kommer bli sjukt kul och på söndag är det tävling! :D :D :D: D Synd att Therese inte kunde komma redan idag, du missade nått ;) Ska in till Gävle imorgon också.. En hel del att göra alltså. Nu ska jag tvätta bort sminket, fläta håret och sova!

Hungrig är jag också.

Puss på alla bra människor, ni är så jävla bäst!

/ eran Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0