Galen kväll och en bra morgon

Publicerat: 2009-01-24 Kl: 19:43:04 | I kategori:


Som jag tidigare skrev så blir mina fredagar alltid lite roliga och den här blev likaså. Jag hade verkligen bestämt mig för att inte sitta hemma och vara tråkig. Men alla andra var tråkiga, de var krogen, satt hemma eller nått annat. Martinan kom förbi. Jonathan och Patrik kom en stund. Sen drog dem, vi tittade på Lets dance, sen kilade vi ner på Tierp. Eller ja, till Svanby, till Jonathan där det skulle vara fest. Men jag blev snabbt uttråkad, så efter lite virr virr och träffat lite trevliga människor och blivit övertalad att följa med någonstans dit jag egentligen inte ville. Extrem övertalningsförmåga. Aja, jag var hemma igen strax före 2 och som tur var inte ensam! Natten var trevligt och morgonen var mysig. Tack gullet!

Idag låg vi och slöade länge, sen tyckte mitt sällskap att jag skulle röra på fläsket. Pinade i mig frukost, sen stallet. Visade Gustav för några spekulanter, hoppade Caminzky och trimmade Prince. Sen kände jag mig död död död. La mig och sov i två timmar. Nu har jag precis duschat och ätit. Nicole och Martina kommer snart, då ska vi till Emil och förfesta med honom och Foppa. De ska tydligen till krogen sen och vi ska till Björklinge. Bästaste Dennis fyllde ju 18 ïgår! :D

Nu ska jag försöka fixa till mig och välja kläder. Vi ses!

/ Saaaaandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0