Ge mig ett bra hästår 2009!

Publicerat: 2009-01-12 Kl: 20:33:51 | I kategori:


Han är besiktad och klar, imorgon kommer han. Min lilla prins! Det känns så otroligt jävla bra!

Jobbat heeela dagen. Bråkat med torvbalar också, blä på dem! Imorgon kommer det bli jobbigt, mycket att göra. Annars var det rätt lugnt och skönt idag. Började klippa Zigge men efter halva hästen gav jävla apparaten upp. Så nu får Zigge bara visa sin vänstra sida. Haha! Slarvat bort mina favoritvantar har jag gjort idag också..

På specialidrotten gick Mirantos bäst! Hjälp så fin han var. Så här fin har han inte varit en endaste gång sen jag fick hem honom. Uffe öste på med beröm och jag tror minsann att jag gör dressyrhäst av honom ist ;) Uffe förbjöd mig från att göra mig av med honom iaf. Vem vet, han kanske blir kvar längre än beräknat.

Kvällen har ägnats till att prata i telefon och längta till imorgon. Andreas var här nyss, men försvann lika fort som han kom hit. Haha, precis som igår. Han kom hit, vi låg och tittade på tv, jag somnade och sen när jag vaknade var han borta. Hahah, fy fan vad social jag är av mig.. Not! Förlåt :D Är man trött så är man..

Nu är min högsta önskan just nu är att jag får ett bra hästår med framgångar på tävlingsbanorna och skadefria hästar. Förhoppningsvis får jag har de här två grabbarna nu, Mirantos T och Little Prince. Det känns som att allt börjar ordna upp sig och framtiden ser ljus ut. Att jag ens vågar säga sådär, med tanke på att oturen verkar vara min bästa vän. Men guess what? - Jag säger upp kontakten. Jag vill ha en ny vän. Det känns som jag har fått mitt nu. Det räcker! Nu lägger vi det gamla bakom oss, blickar framåt.
- Nytt år, nya möjligheter! -


/ Sandra alice elizabeth Jacobsson

Yesterday is history, tomorrow is a mistery. today is a gift.

Kommentarer
Postat av: Sara

yeyy!! det kommer bli bra detta! jag håller tummarna ;D

2009-01-13 @ 10:14:33
URL: http://saramorner.blogg.se/
Postat av: Madde

Då vill vi se lite kort på nya totton : D

2009-01-13 @ 17:21:38
URL: http://chanellealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0