Huvudvärk

Publicerat: 2009-01-08 Kl: 22:34:57 | I kategori:


Idag har jag verkligen jobbat heeela dagen. Haft två lektioner också. Den ena gick bra och den andra började bra. Men Frej fick spel och drog med sig tre ponnysar till och vips låg fyra barn på backen. Jippie! Då är det minsann underbart att vara ridlärare. Not! Jaja, shit happens. Alla satt i sadeln igen och nästa gång blir det tårta ;D Det är bra med att ungarna trillar av. Haha! Efter det kom Maja och hämtade mig. Vi tittade på filmerna och nu har jag bestämt mig. Skiter i hästen i Tyskland, lägger bud på Cortez-hästen för det gick kanon när jag red den igår och den tredje tror jag inte på efter att fått höra så mycket om den. Maja blev kvar en stund. Vi åt paj, pratade och glodde på tv.

Mirantos trimmades i ridhuset idag. Värsta Grand Prix dressyrhästen idag. Jättefin! Så nu blev jag helt plötsligt taggad på att tävla dressyr. Höhö? Ajaa.. Jag är bara jävligt trött just nu, huvudvärk och så vill jag bara sova!

Dennis och jag planerar lite.. Haha, det kommer bli galet ;D Vääänta ni bara. Speciellt Stefan, du ska allt få se! Hahah!
Och för övrigt trodde jag att jag skulle hinna umgås både med den ena vännen och den andra. Men det blev varken nått utav det. Andreas kom och överraskade igår däremot, när jag satt och ödsla min ångest på Micke. Andreas har sina stunder ;D Jaja!

God natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0