Ingen slapp fredag

Publicerat: 2009-01-23 Kl: 16:12:29 | I kategori:


Idag får det inte bli en slapp fredag, en chipsochdippfredag. Det blir alldeles för tråkigt. Jag är taggad på att ha roligt. Men som vanligt är mina fredagar inte så speciellt planerade, så jag blir lika förvånad varenda gång när jag vaknar på lördag morgon och tänker igenom min fredag. Dem har en tendens att sluta roligt ;D haha! Så det ska bli spännande att se hur den här slutar.. Imorgon blir det däremot skoj, verkar det som!

Jobbat hela dagen och det enda jag har gjort är att jag har ridit. Så det var väl rätt slappt. Men jag har varit så seg och down hela dagen, så det gjorde inte så mycket. Blev en del diskussioner om elitlaget, min blogg och jag i allmänhet på lunchen. Haha! Aja, nu har jag precis duschat. Ska väl försöka fixa till mitt utseende lite grann sen kommer Jonathan och hans vän hit och underhåller mig. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Jag vet iaf att jag slipper vara ensam, och bara det är bra!

Men bra musik i högtalarna ska jag röra på mig vidare, ha en bra kväll och hör av er!

- Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0