JAAAAAAAAAAAAAA!

Publicerat: 2009-01-11 Kl: 17:42:10 | I kategori:


Precis så känner jag just nu! Jag vill bara ställa mig på en stol och skrika, "jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!". Det här känns otroligt jävla bra, jag tror verkligen på ödet. Precis nu behöver jag inget annat, så jävla underbart!
Han besiktas alltså förhoppningsvis imorgon! :D
Nu får ingenting förstöra det här..

Igår kom Nicole. Vi fördrev tiden med promenad, titta på film, sova och sola. Lugn lördagkväll alltså. Och idag hade jag stallet, så upp tidigt. Och klockan 10 var jag hemma igen, Nicole sov fortfarande som en gris när jag kom hem. Sen sov vi vidare till klockan 13.30. Fan vad slappa vi är! Haha! Men nu känner jag mig uppladdad för en ny vecka. Vi tittade på Let´s dance hela eftermiddagen och började titta på School of Rock, sen var jag tvungen att kila till stallet och ta in hästarna. Som bokstavligen nästan hade blåst bort. Två hade iaf "blåst" över på andra sidan staketet. Hah! Efter det red jag lilla Mirantos. Som är snyggast i stallet nu när han är klippt! Hur fin som helst. Vi red ut och vi höll på att blåsa bort. Bocka av mig skulle han göra också. Trots att jag red i mjukisbrallor satt jag kvar :D Imorgon blir det dressyrträning för Uffe.

Kvällen vet jag inte hur den blir.. Jag ska i vilket fall duscha. Sen kanske jag kilar till Andreas. Han tyckte att jag borde sova hos honom, han är för feg för att sova ensam. Hahah! Töntig som han är. Men ja, vi får se. Han försöker muta mig med allt möjligt^^

/ Glada - Sandra :D
Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det för häst : D ?

2009-01-12 @ 07:14:55
URL: http://chanellealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0