Kallt!

Publicerat: 2009-01-04 Kl: 14:14:00 | I kategori:


Idag var och är det helt galet kallt ute. Termometern visade -20 grader och jag hade verkligen ingen lust att kliva upp ur sängen imorse. Men jag hade fått tre grattis-sms imorse, så jag fick börja dagen med att skratta lite. Gulligt att ni bryr er, men det är en månad kvar tills jag fyller år ;D haha! Hur som helst, jag hade stallet idag. Riktigt pain in the ass att pallra sig upp idag alltså. Sjukt jobbigt att ta ut alla hästarna, jag trodde jag skulle frysa näsan av mig. Blä vad kallt det var!

Nu sitter jag här och tittar igenom filmerna på hästarna som jag har provridit. Jag har hunnit med elva stycken. Synd att det inte blev nått med hästen i Tyskland : ( Men nu har jag två stycken som jag tycker jättemycket om, jag ska provrida båda en gång till. Sen får vi väl se! Och när jag ändå sitter här och pratar häst, så kan jag säga att Mirantos och jag såg ut som snögubbar när vi kom tillbaka igår. Det började mysigt, men sen började det snöa mera.. Idag ska vi skritta ut igen och imorgon tror jag att han får vara med och löshoppa lite. Det tycker nog han är kul med tanke på att han brukar löshoppa sig själv ;) Snaaart ska jag till stallet igen och ta in hästarna.

När man har stallet, gör man allting automatiskt och då hinner man tänka jättemycket. Speciellt med mp3n i öronen. Vissa låtar väcker minnen, känslor och upplevelser. Nu harjag verkligen funderat sönder mig själv. Jag saknar dig och just nu tänker jag bara på kicken och inte på konsekvenserna.

Kvällen har jag öppen för förslag, men som det ser ut nu blir det lugnt med en vän. Härliga tider! :)

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0