No promises

Publicerat: 2009-01-25 Kl: 21:38:03 | I kategori:


Såå, nu var helgen över igen. Den här helgen har varit bra! Och idag när jag red ut på Prince med mp3n i öronen, då tänker jag massor. Musik är fanimej det bästa som finns! Då kom jag fram till att hittills av 2009, finns det absolut ingenting att klaga på, ingenting. Det här året kan alltså bara bli bra? Om det slår förra året, återstår att se^^

Men igår då.. Då kom Nicole och Martina. Nicole slet av sig lite kläder, som fortfarande ligger i en hög precis innanför dörren. Haha! Sen kilade vi över till Emil. Var sociala med honom och Foppa en stund innan vi drog till bussen. Angelica hoppade på vid sjukhuset och Linda skulle hoppat på i Månkarbo. Men ingen Linda, missade bussen. I Läby stannade bussen och väntade in klockan(?) (läs: väntade in Linda) Och vem hoppar på på nästa hållplats? - Jo, Linda! Haha! Hennes far gasade om bussen, så även Linda kom med till Björklinge.

Där hade jag jätteroligt. Skrattade otroligt mycket och jättetrevligt att träffa nya människor. Bara vi som var Tierpare. Jag blev ett nummer rikare på telefonen också. Om det nu är nått att skryta med. Bussen hem sen då, hoppade av i Kyrkbyn och var lite social med trevliga människor. Fick skjuts hem av Ingma (skriver jag Emil, tror väl alla att det är Emil Löfström.) Jag slapp sova ensam i natt också, härliga tider!

Idag låg vi och tjockade oss i sängen ända till klockan 15, slöööa.. Sen förflyttade vi oss ner till soffan och slöade där ist och åt "frukost". Sen la vi oss i sängen igen xD hahah, otroligt pigga. Vid halv 7 åkte jag till stallet och mitt sällskap hem. Red ut på Prince och trimmade Mirantos i ridhuset. Mina fina grabbar!

Nu har jag precis ätit pizza med mamma och ska väl hoppa in i duschen typ nu. Ska ringa lite samtal först bara^^ Sen sooova, jobb imorgon igen.
Tack allihopa för en bra helg! :)

/ Sandra alice elisabeth Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0