Så jävla bra!

Publicerat: 2009-01-20 Kl: 21:56:59 | I kategori:


ÅH! Jag måste bara få skryta, eller ja, det är egentligen ren fakta. Min nya häst är verkligen en prins. Det gick så sjukt jävla bra på träningen idag! Det hade verkligen inte kunnat gått bättre! Åh, jag svävar på rosa moln. Det känns så jävla bra det här. Jag hoppas verkligen att jag får njuta av det här den här gången, för första gången. Cissi tyckte absolut att jag skulle ta med honom till Storvik den första februari och tävla. Jag hade egentligen bara tänkt ta med Mirantos. Jag ska överlägga saken, vi får se ;D Nu har jag två hästar, som går kanonbra!

Och för övrigt har jag ridit fem hästar idag och jobbat. Red Gustav på hoppträningen också, även det gick väl bra. Ska visa honom för några spekulanter igen på lördag. Och jaa.. Nu är jag trött. Ska äta en macka och sen sova :)

Händer i helgen?!
Jag är tagg på att göra nått roligt,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0