Smaaart

Publicerat: 2009-01-15 Kl: 13:51:45 | I kategori:


Jag glömde publicerad gårdagens och inlägget som jag skrev dagen innan det. Bra där! Därför det är fel datum, sorry mina trogna läsare. Fattar inte ens varför människor läser min blogg. Jag skriver helt ointressanta saker och mest skriver jag för min egen skull. Ajaa! :)

Nu sitter jag på kontoret på jobbet, borde nog inte sitta här och lata mig, men telefonen dog. Jag har fått i uppgift att ringa runt till alla elever och fråga efter personnummer, jippie! - Not. Jaja.. Jag slutar om 10 minuter, då ska jag gå ner och rida Prince och sen ska jag hem en stund innan jag har min lektion ikväll. Förhoppningsvis sitter alla kvar idag ;D Tårta hoppas jag att det blir iaf! Sen efter det ska nog jag och Mirantos rida ut en sväng. Sen är jag väl trött som ett as, så jag somnar väl sen..

Haha, tråkigt inlägg det här blev. Nu ska jag ringa Hööks kundtjänst! Hah!

Puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ju säga att jag läser din blogg för jag vill se hur det går med hästarna och så med tanke på den otur du haft och sen för att du är ju sjuuukt duktig på å rida och eftersom man red på TiRK så är det spännande och höra lite vad som händer...hoppas du får ett bra hästår!! håller på dig!!

2009-01-16 @ 13:50:02
URL: http://ellenelinor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, tack så mycket! :D

2009-01-16 @ 21:03:47
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0