So hot

Publicerat: 2009-01-26 Kl: 19:37:53 | I kategori:


Människor har en förmåga att glömma saker här hos mig. Just nu har jag en korthållare, två armband, en väska med mycket innehåll, skor, ett par jeans med skärp och lite annat små grejs. Strumpor osv. Haha, lite komiskt. Det har hänt att jag har fått mobiler, körkort osv kvarglömda här också. Vad är det som gör att folk glömmer sina saker här? :'D

Dagen har varit otroligt lugn. Jobbade till klockan 14, sen specialidrott. Hoppa med Prince, han var jättefin! Sen red jag ut på Mirantos. Jag undrar vad han går på? Någonting man blir speedad av och hallucinerar. För det är precis så han blir när han får komma ut i skogen. Haha! Sen hem, äta nått, jag var helt sjukt hungrig. Sen kom min otroligt impulsiva vän Andreas och skrämde mig. Haha, eller ja, snarare överraskade mig. Trevligt att ses! :D Vi tjockade i oss lite paj, gott!

Nu sitter jag här bara. Therese kanske kommer hit i helgen, man kan ju alltid hoppas iaf :D Och sen är det tävling på söndag, startlistorna har kommit ut och jag längtar som faaan! Det ska bli så sjukt roligt. Vi får hoppas att det går bra :)

In i duschen nu! Puss!



I want to drive you into the corner, and kiss you without a sound
I want to stay this way forever, I'll say it loud
Now you're in and you can't get out
You make me so hot
Make me wanna drop
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabuuolos
You're so good to me Baby!

Now you're in and you can't get out
- Ta åt dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0