Söndag

Publicerat: 2009-01-18 Kl: 11:33:50 | I kategori:


Varför går helgerna så fort? Det är fortfarande ett mysterium för mig..

Japp, igår blev det fest iaf i Läby och tur som jag har, har jag en pappa som är busschaffis, så då fick jag åka gratis både dit och hem. "Jag bjuder på resan och du hälsar till pappa din." Haha! En okej-kväll, blev en del promenader bara, men det var chill. Vägen hem från stationen var jobbig däremot, det var en dum unge som inte hade lust att hämta mig. Så jag ringde till en annan och beklagade mig, som visst tänkte titta förbi sen och som inte vill stå med i min blogg. Haha! Sen kan jag tala om att jag var rätt nöjd med håret för kvällen också.

Men ja, nu var det ju en ny dag. En söndag dessutom. Skönt att jag har fått sovit ordentligt hela helgen iaf. Jag har nyss vaknat, någon som ringde och väckte mig och så hade jag 7 sms när jag vaknade ;o  Aja, äta frunch nu och sen stallet. Hästarna ska få massage och sen ska jag till Gävle med specialidrotten och titta på en clinic för Jens Fredricsson. Jag hoppas att han tar upp andra saker än sist jag var där på clinic. Aja, blir nog trevligt. Jag brukar bli så otorligt inspirerad av att titta på clinics. Kvällen tänker jag bara ta det lugnt :) 

/ Sandra 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0