Träningsvärk

Publicerat: 2009-01-15 Kl: 13:47:55 | I kategori:


Och nej, Emil.. Inte sån träningsvärk :'D hah!

Jobbat hela dagen. Red min lilla Prins på arbetstid och gud vilken fin häst jag har fått hem. Åh, jag är helt kär i kusen. Helt underbar! Och det bästa av allt är att min sadel passar! Så då blev jag ju såklart taggad på att åka in till Uppsala och shoppa grejer eftersom jag hade presentkort på 1000 kronor. Så efter jobbet kom pappa och hämtade mig. Vi åkte in till Uppsala och jag hittade ingenting som dög. Fan. Jag köpte bara en grimma till Mirantos. Så när jag kom hem bestämde jag mig för att beställa grejor från Hööks, men inte ens det ville som jag ville. JAJA, ska ringa kundstjänst imorgon och fråga vad problemet är :'D

För övrigt trimmade jag lite lektionsponnysar också. Och i stan åt pappa och jag god mat. På vägen hem från stan underhöll jag mig med Emil och Andreas i luren. Och när jag kom hem pratade jag i 100 år med Emanuel. Längesen, men trevligt^^

Nu är jag trött som in i norden, så nu tänker jag minsann däcka i sängen. God natt på er!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehee träningsverken!

2009-01-15 @ 16:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0