Varför har han tejp på snoppen?!

Publicerat: 2009-01-16 Kl: 21:03:11 | I kategori:


Höhöh, lättrooad..

Oj, vilken dag. Men idag har jag ridit mycket iaf, det är bra! Trimmade lite lektionsponnysar och tusan vad fin "Janne" var idag. Vilken ponny! Synd att han är så vrång med lektionsungarna, för det är en riktigt fin och trevlig ponny. Sen red jag Philip (nu vet jag någon som skrattar), Ullis dressyrhäst. Och jag har inte varit med på maken på länge att få rida så mycket. Nu förstår jag varför det ser ut som om Ullis "överrider" så mycket. Det är OTROLIGT mycket häst att rida och han rör sig mycket. Men fin häst! Trött i magmusklerna nu bara! Efter det skrittade jag ut med Natta på Prince. Snäll var han! Travade och galoppade lite vid Skatberget bara. Och sist men inte minst red jag Mirantos. Han var sjukt fin idag. Jag är så stolt över honom. Det var verkligen hur kul som helst att rida honom idag. Imorgon är det hoppträning för Cia med honom och sen tänkte jag hoppa Prince några språng i ridhuset själv :) Alla ungar satt kvar igår för övrigt och fika på det!

För övrigt städade jag garaget häromdan och i stallet. Jag har kommit fram till att jag har en hel del saker över, någon som är intresserad av en Prestige Golden Star sadel? Massa täcken i strl 155? En Jaguar sadelgjord? Bara att höra av sig isf!

Ikväll hade jag nästan tänkt åka till Kyrkbyn på fest. Men jag är trött, så jag orkar inte. Martinan kommer över på en chillkväll ist. Tänkte hoppa in i duschen nu, men jag hörde nyss att den blev snodd. Jaja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0