Vilka I-landsproblem jag har..

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 13:08:45 | I kategori:


Jag slapp gå hem från Svanby igår, braa.. Emil kom och hämtade mig, sen umgicks vi en stund. För det mesta satt vi i min säng, åt upp mitt godis, skrattade och utbytte det senaste som har hänt. Alltid lika trevligt : ) När Emil åkte hem, satte jag mig vid datorn och tröttade ut mig själv. Jag var jättepigg fast klockan var jättemycket. Allt godis gav mig nog en sockerkick.

Idag sov jag lagom länge. Väcktes av ett telefonsamtal som gav mig myror i skallen. Hur fan ska jag göra?! Jag önskar jag hade facit i handen, så jag visste vad som var det rätt valet. Jag har tre vägar att gå, åt vilket håll ska jag? Egentligen har jag ett fjärde val också. Men det känns inte så aktuellt. Men det kanske är just det som är det rätta? Eller så tar jag den femte vägen, det vill säga strunta i allting och börja om från början. Jag vet inte vem jag ska prata med heller. Alla har så himla olika åsikter.. Helst av allt skulle jag vilja prata med någon helt random. Men jaa..

Morgonen har jag ägnat till att titta på filmer i videokameran. Jag vill tävla! Jag vill ha tillbaka mina älsklingar! Jag vill ha tillbaka min Cort´chize! Jag vill ha tillbaka sommaren i Gillberga! åhåhåhåhh.. Aja, jag ska klä på mig nu och sen till stallet och rida Mirantos. Senare till kvällen ska jag till John Hickey igen och provrida Little Prince en gång till. Sen kommer jag säkert ligga och tänka sönder mig själv^^ Kanske umgås med en söt vän på kvällen, vem vet.


Over and out,

   Sandra


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0