Dumma blogg! 090601-090602

Publicerat: 2009-07-02 Kl: 15:18:39 | I kategori:


Av någon anledning publicerades inte mitt inlägg som jag skrev igår. Helt borta, smått irriterande. Så tro inte att jag glömde bort att skriva nått igår. Det stod inget speciellt i det heller, så jaja.. För övrigt vill jag göra om min blogg, men jag är så jävla kass, så det blir bara fel! Någon som vill hjälpa mig?!

Igår var det bara en varm och seg dag. Jag är så van att ha 1000 saker att göra, så det känns så konstigt att inte ha nått alls att göra. Iofs är det rätt skönt, men ändå. Jag blir så otroligt lätt uttråkad. Men måste säga att det är lite skönt att hästarna vilar den här veckan. Jag tror att de tycker att det är skönt att slippa mig lite grann också. Men ja, igår var jag bara i stallet en snabbis. Mockade, fyllde vatten i stallet och i hagen och pussade lite på mina pojkar. Sen på kvällen kom Martina och vi dödade tid. Låg på gräsmattan och käkade chips, lyssnade på musik, spelade spel, tittade på film.. Ja, verkligen bara fördrev tid. Sen drog Martina hem vid typ 12. Och jag tänkte sova, men det blev inte så mycket med det. Blev våldgästad av lite killar. Haha!

Idag sov jag lagom länge, åt en macka och drog till stallet. Hade fodringen. Så fixade i stallet, tog in lite hästar och mockade osv.. Så nu kom jag nyss hem :) Jag har kvällsfodringen ikväll också, så tills dess ska jag fixa Charlottes usbinne, så hon får filmerna på Gustav. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Lät som det skulle bli lite chillparty. Skulle vara trevligt! Annars blir det ju picknick imorgon, hah!

Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0