fredagar kan sluta hur som helst!

Publicerat: 2009-07-10 Kl: 23:46:37 | I kategori:


Idag sov jag så länge jag bara kunde, vaknade och hade fått 10 sms. Typ hälften från en människa. Han vet vem han är, haha! :) Aja, sov länge idag och slöade heeela dagen. Så jävla skönt, njuta av att vara ledig. På eftermiddagen blev det stallet. Båda hästarna fick komma ut och galoppera av sig i skogen. Prince är knäpp för tillfället, det tog 10 minuter att sätta på honom luvan och jag får knappt hoppa upp på honom. Alltså, var inte så rädd för allt hästen! Han mår nog inte bra av att vila huvudet, haha.. Det går väl över! Mirantos var pigg och stark. Det bästa han vet måste vara att få komma ut i skogen och galoppera. Vilket kan behövas med den där tjockismagen han har skaffat sig.

På kvällen kröp Nicole fram ur sitt ide och kom hem till mig. Vi har tittat på film och ätit morötter och dipp! Vi har nästan blivit våldgästade av den ena och den tredje, men vi har dissat alla. Haha, osocialabrudar.se :) Nu ska vi nog se en film till innan vi somnar, eller vad fan nu som händer.

Imorgon ska jag packa ihop hela mitt liv, bokstavligen. Hästarna och jag åker till Cissi på söndag och blir borta i ca fyra veckor. Ska bli så himla roligt!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0